Monday, June 16, 2008

Ungu

ANDAI KU TAHU

Andai ku tahu kapan tiba ajalku
Ku akan memohon Tuhan tolong panjangkan umurku
Andai ku tahu kapan tiba masaku
Ku akan memohon Tuhan jangan kau ambil nyawaku
Aku takut akan semua dosa-dosa ku
Aku takut dosa yang terus membayangiku

Andai ku tahu malaikat Mu kan menjemput ku
Izinkan aku mengucap kata taubat pada Mu
Aku takut akan semua dosa-dosa ku
Aku takut dosa yang terus membayangiku
Ampuni aku dari segala dosa-dosa ku
Ampuni aku menangis ku bertaubat pada Mu

Aku manusia
Yang takut neraka
Namun aku juga tak pantas di syurga
Andai ku tahu kapan tiba ajalku
Izinkan aku mengucap kata taubat pada Mu

Aku takut akan semua dosa-dosa ku
Aku takut dosa yang terus membayangi ku
Ampuni aku dari segala dosa-dosa ku
Ampuni aku menangis ku bertaubat pada Mu

No comments: